مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


پایتون (Python) :
   پایتون لهجه های نرم افزار نویسی نرم افزار میباشد یک لهجه نرم افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد سطح بالا، مفسر و شئ گرا میباشد که بوسیله خودو فان روسوم(Guido van Rossum) پباده سازی شد. او وقتی که در تعطیلات سال نو میلادی بود  قصد داشت مترجمی برای لهجه اسکریپتی بنویسد به همین انگیزه با رایانه فردی خویش و تجهیزات معدود زبانی دیدنی برای هکر ها و انعطاف پذیر برای دانشمندان به اسم پایتون نوشت.فلسفه اساسی ساخت‌و‌ساز پایتون خوانایی نرم افزار های درج شده ، کوتاهی و بازدهی بالا می‌باشد.پایتون انقلاب گسترده در حوزه اپلیکیشن نویسی بود به گونه ای که لهجه های ابداع گردیده آنگاه به نوعی از پایتون به ارث بردند.با این وجود لهجه پایتون برای نوشت نرم افزار گوشی مطلوب نبوده البته برای نرم افزار های بیگ دیتا، دسکتاپ ، اینترنت سرور ها و.. بسیار مطلوب بوده و به نوعی غول این کارهاست. کتابخانه های پایتون بسیار وسیع بوده و به نوعی با پایتون میتوان هرکاری کرد و این گویش در عین آسانی حجمی از سرویس ها را به طور کامل پوشش می دهد.


سوئیف(Swift) :
سوئیفت یک گویش اپلیکیشن نویسی پباده سازی نرم افزار یک سری طریق ای برای گسترش Ios و Macos و تک تک سیستم استدلال های کمپانی اپل می باشد. این لهجه نرم افزار نویسی به وسیله کریس لاتنردر کمپانی اپل(Apple)  پباده سازی و در سال 2014 معرفی شد تا مکان objective-c را بگیرد. سوئیفت درابتدا  قسم بخشید که همگی خیر و خوبی های یک گویش نرم‌افزار نویسی را داشته باشد.سوئیفت سرعت کد زنی برنامه نویس ها را ارتقا می‌دهد.و با دور و بر جالب خویش منجر راحتی برنامه نویس ها گردیده و به نوعی از خستگی آن ها دوری میکند.از سایر امکان های سوئیفت ران تایم یا این که دیدن لحظه ای فیض می‌باشد. یعنی دائما با تایپ کردن کد ها می‌توانید فیض آنرا مشاهده کنید.ولی سوئیفت جنبه های منفی نیز داراست، یکی‌از آن ها یادگیری این گویش میباشد.شما عملا با یک گویش تماما تازه مواجه می باشید و می بایست آنرا فرا بگیرید.سوئیفت برای نرم‌افزار نویسی نرم افزار های ios و مک کاربرد دارااست.


جاوا اسکریپت (Java Script) :

گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت یک لهجه مفسر و شئ گرا میباشد. این لهجه هیچ ارتباطی با گویش جاوا نداشته و تنها تشابه اسمی دارا هستند .ولی این گویش نرم افزار نویسی بسیار مشابه به سی پلاس پلاس و جاوا میباشد. کاربرد مهم این گویش در وب سایت و صفحه های اینترنتی است و برای پویا نمایی در جهت استفاده کننده از آن به کارگیری می نمایند. یکی قاب ورک های اساسی لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت جی کوئری میباشد.تا اینجای فعالیت با یکسری عدد از لهجه های نرم افزار نویسی اصلی در جهان آشنا شدیم.در مقاله‌ها بعدی با نرم افزار هایی برای اپ نویسی آشنا خوا هیم شد .

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 14:02


زمانی به ایده ی خیر و خوبی برای پباده سازی نرم افزار و ایجاد کرد آن می رسیم، طراحی اپلیکیشن در مشهد اختلال مهم خودش را نماد می‌دهد. ما هیچ اطلاعی از شیوه ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه نداریم! در اینجاست که استارت به سرچ درباره‌ی ایجاد کرد نرم افزار اندروید، یا این که ایجاد کرد نرم افزار IOS میکنیم تا ببینیم چه‌گونه خواهیم توانست به‌این عالم وارد شویم. البته مساله اینجاست که متوجه می شویم هزینه پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار بسیار بالاست. درین مقاله مخارج مرتبط با تشکیل داد نرم افزار را گشوده کرده و به جزئیات برای شما شرح می‌دهیم.

 

رابطه با یک گروه نرم افزار نویسی نرم افزار تلفن همراه
در صورتیکه شما از نرم افزار ساز هایی مثل تارنما اپتو، که فعالیت پباده سازی نرم افزار گوشی را شل و ارزان می نمایند استعمال نکنید، نیاز به تیمی دارید که برای شما نرم‌افزار نویسی نمایند. چاره بعدی و وقت گیر بازه زمانی هم این میباشد که خویش اپلیکیشن نویسی تلفن همراه را حافظه بگیرید. البته در شرایطی که نخواهید فرصت را بکشید،بایستی از مجموعه هایی به کارگیری نمائید که درین فرمان کارشناس میباشند و سال ها سوابق تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه را دارا‌هستند. این مجموعه ها بایستی طراح گرافیک، اپلیکیشن نویس، مدیریت گروه نرم افزار نویسی و … داشته باشند. هر چقدر که دسته اپ نویسی تخصصی خیس باشد، هزینه ای که آن دسته برای پباده سازی برنامه شما می‌گیرد فراتر خواهد بود.

 

تیزهوشی فنی
اینکه نرم‌افزار گوشی تشکیل‌شده، در آخر، طرحی کیفیت عالی میباشد یا این که به وسیله تیمی ارزان و ناکارآمد تشکیل‌شده به راحتی قابل تشخیص میباشد. وقتی که شما هزینه ای برای پباده سازی نرم افزار پرداخت می‌کنید، اساسا در هم اکنون پرداخت هزینه کارامدی و تخصص گروه نرم‌افزار نویس میباشید. این مساله به راحتی خویش را در هنگام به کارگیری از نرم افزار تلفن همراه آرم خواهد بخشید.

 

بیزنس اثرگذار گروه نرم افزار نویسی
درصورتی که مجموعه نرم افزار نویسی گزینه گزینش شما، سوابق ایجاد کرد صدها اپلیکیشن گوشی را داشته باشد، میتواند امداد های بی نظیری در بهبود ایده شما داشته باشد. آنان سال ها دراین باره شغل کرده اند و میدانند کدام عمل سبب عالی شدن و کدام فعالیت سبب بدتر شدن همت اپلیکیشن گوشی شما گردد. با همیاری این دسته توانا و مجرب، شما به گنجینه ای از داده ها موءثر و ارشادوراهنمایی های کارا خواهید رسید.

 

خدمت های اضافه
مجموعه اپ نویسی کارش این میباشد که نرم افزار گوشی شمارا، که ایده پباده سازی آن را داشتید زنده نماید. با این درحال حاضر دسته های ماهر در هنگام ایجاد کرد نرم افزار از تکنیک هایی در پباده سازی نرم افزار ، نوشته های جانور در منو های نرم افزار،‌ نوع تصاویر مستعمل و … استعمال می نماید که سبب ساز می‌گردد نرم افزار پایانی بیشتر آیتم به کار گیری قرار گیرد. این مسائل خلاقانه اکثر اوقات بوسیله فردی در آن دسته شغل می‌گردد که تخصصی در این مورد داراست. وجود افراد ماهر در هر بخش پباده سازی نرم افزار هزینه را ارتقا خواهد بخشید، ولی فیض عمل را خوب خواهد کرد

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:40


۷. نقشه وبسایت
وجود نقشه وب سایت شما، فعالیت موتورهای کاوش را بسیار ریلکس سئو در مشهد می‌نماید، چون آن ها میتوانند خیلی شل ساختار وب سایت شما‌را ارزیابی نمایند. به صورت معمول نقشه وبسایت از روش نشانی http://www.yoursite.com/sitemap.xml قابل مشاهده میباشد. (توجه فرمائید به مکان yoursite.com نشانی تارنما خودتان را وارد فرمایید)

در شرایطی که از وردپرس به کارگیری می‌کنید، می‌توانید با به کار گیری از پلاگین Yoast بهینه سازی نقشه وب سایت‌تان را بسازید. در صورتی نقشه وب سایت‌تان را نساخته‌اید، توصیه میکنم همین الان آن را بسازید!

۸. اعتبار دامنه و اعتبار ورقه
اعتبار دامنه

اعتبار دامنه یا این که Domain Authority معیاری برای سنجش دامنه یک تارنما میباشد که منبع امتیازدهی آن تارنما دارای اعتبار Moz است و دوران امتیازدهی آن از ۰ تا ۱۰۰ می باشد که هر قدر این عدد بیشتر باشد خوب میباشد. ترازو اعتبار دامنه برای موتورهای کاوش برای مرتبه‌دهی مطالب و رنک وبسایت نیز تأثیر بسزایی دارااست. امتیازی که برای اعتبار یک دامنه در لحاظ گرفته می گردد مبتنی بر لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی و تعداد کلی لینک و پیوند‌های ایندکس گردیده انتخاب می شود.

 

اعتبار برگه

البته در کنار اعتبار دامنه گزینه دیگری نیز می باشد که مقدار آن اهمیت متعددی دارااست و آن اعتبار برگه یا این که Page Authority میباشد که از دربین ۰ تا ۱۰۰ گزینش میشود و ترازو توان و توفیق صفحه ها وب سایت را نشانه می دهد که‌این مقدار را هم وبسایت Moz نظارت و اعلام می‌نماید. اعتبار این صفحه های بر طبق تعداد پیوند‌های دریافتی صفحه های و تعداد مطالب ایندکس گردیده در موتورهای کاوش، باصرفه‌سازی تصاویر و … گزینش می شود.

» توصیه ویژه اینجانب برای شما: دامین آتوریتی و پیج آتوریتی (DA & PA) چه میباشد؟

۹. استعمال از (واژه کلیدی در) تگ‌های هدینگ (H1 تا H6)
یکی مهمترین بخش‌های مرتبط با seo داخلی وبسایت ، تگ‌های هدینگ (Heading) می‌باشند. این تگ‌ها معمولاً به صورت H1 تا H6 قرار داده می شوند. برای مثالً تیتر یک مقاله به صورت معمول تحت عنوان تگ H1 شناخته میشود، یعنی به طور پیشفرض در اکثر پباده سازی‌ها، تیتر یک مقاله را تگ H1 می گذارند.

در مرحله آن گاه، مفاد اصلی (عنوان ها زیرمجموعه) را معمولاً تحت عنوان تگ H2 قرار میدهند. در‌صورتی‌که با هم به عنوان مثالً خویش تگ H2 تعدادی پایین گروه یا این که subheading داشت، آنها‌را تحت عنوان تگ H3 قرار می دهند.

با دقت به توضحیات بالا، خیلی اصلی میباشد که از کلمه و واژه کلیدی در‌این تگ‌ها استعمال شود. اما وجود کلمه و واژه کلیدی در تگ H1 ضروری میباشد و بسیار اساسی میباشد که در تگ H2 نیز تکرار خواهد شد، چون قیمت تگ H2 از H3 فراتر میباشد یا این که بها H3 از H4 نزد موتورهای کاوش بیشتر میباشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 12:14


شناسه نرم افزار اندروید (Manifest)
شناسه نرم افزار اندروید یا این که مانیفست که اصطلاح بسیار رایجی میان طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه نویس ها میباشد، اصولا نشانه دهنده جزئییات مربوط نام و نشان نرم افزار می باشد، اساسا مانیفست یک پوشه بین نرم افزار های اندرویدی میباشد که در آن داده ها متفاوتی ذکر می گردد.
مانیفیست فولدر بسیار حساسی میباشد ولی بدین معنی که هر خطایی در ان قادر است پروسه اجرای یک نرم افزار را با نقص‌ مواجه سازد. در درون مانیفست همان گونه که گفته شد تک تک جزئییات نرم افزار قرار می گیرد مثل تم، قالب کلی، امرها خاص و…
پیرو به نظارت بسته ها و فولدر هایی که درون مانیفیست قرار گرفته و شما می بایست با آن‌ها آشنا گردید، می پردازیم.

 

اسم بسته (Package name)
اسم بسته مثل اثر انگشت ما آدم ها برای مجموع نرم افزار های اندروید گوناگون میباشد و هر اپلیکیشنی نام بسته خاص خویش را دارااست، اساسا نام بسته به عبارتی چیزی میباشد که قابل انعطاف افزارهای دیگری مثل گوگل پلی یا این که کافه بازار از آن برای گزینش و نشانه دادن اپ شما به دیگرافراد به کارگیری می‌نمایند.
این نام به وسیله خویش گروه نرم‌افزار نویس گزینش گردیده و اکثر وقت ها ترکیبی از سه نام میباشد.

 

مطالعه مقاله‌ها پایین در حوزه یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید به شما عزیزان توصیه میشود:

۱۵ کتابخانه برتر نرم‌افزار نوسی اندروید

راهنمای جامع معرفی و نصب اندروید استودیو

اینترنت خدمت یا این که API
اینترنت خدمت یا این که Application Programming Interface یک مرز مشترک در میان دو خدمت و سیستم منقطع از هم است. API اصولا کدی میباشد که بوسیله برنامه نویس ها مندرج و به دیگر اپلیکیشن ها این اذن را می دهد تا بتوانند به آن متصل گردیده و با آن تعامل نمایند.
برای اینکه مقداری این مضمون‌ برای شما ملموس خیس گردد آن را با یک نمونه پیگیری می کنم. بر فرض نمونه اپلیکیشنی با یک API معلوم نرم افزار نویسی میگردد این بدان مفهوم میباشد که‌این نرم افزار در تلفن همراه اندروید با یک نسخه خاص صرفا ایفا میگردد. به لهجه معمولی ورژنی که ما در گویش عام از آن برای اندروید خاطر می کنیم به عنوان مثال اندروید ۱۰ در گویش نرم افزار نویسی به صورت API ذکر می‌گردد.
نکته: API در اندروید متعلق به SDK میباشد.

 

مفاهیم MinSdkVersion و TargetSdkVersion
نرم افزار نویس می بایست یک دست کم API را در نرم افزار خویش و در مانیفست تهیه و تنظیم نماید تا نرم‌افزار در API های ذیل خیس یا این که به عبارتی ورژن های ذیل خیس اندروید قابل انجام نباشد، این زمینه به عبارتی MinsdkVersion میباشد.
از طرفی نرم افزار ها گرچه ممکن میباشد در ورژن های فراتر و یا این که تحت خیس اندروید شغل نمایند البته این نکته دارای اهمیت میباشد که هر اپلیکیشنی مسلما برای یک ورژن خاص پباده سازی گردیده‌است، این ورژن خاص به عبارتی Targetsdkversion است.
نکته: برنامه نویس ها هر دو این تغییرات را میتوانند از روش مانیفست تهیه نمایند.

 


Activity
اکتیویتی اصولا به هرمورد از صفحه ها نرم افزار اندرویدی اطلاق می شود، این صفحه ها در نرم‌افزار یا این که به عبارتی نرم افزار اندرویدی کنار هم قرار گرفته و از روش دکمه های گوناگون به هم انتقال میابد. مثل یک بازی که قسمت پیکربندی، اکانت کاربری، ورود به بازی و … داراست. یک activity از دو نصیب جداازهم درست شده میباشد:

۱) Class
۲) Xml

کدهای مندرج به لهجه اپ نویسی جاوا که پشت پرده و موتور شغل یک نرم‌افزار می‌باشند در class قرارگرفته وآن نصیب از نرم افزار که ما در درحال حاضر مشاهده و به کارگیری از آن هستیم در xml جای دارد.
اساسا یک دارای تخصص اندروید، کدهای مریوطه را در جاوا یا این که به عبارتی class قرار داده و ظواهر نرم افزار، قرارگیری المان های متعدد، رنگ و … را در نصیب xml ذخیره می‌نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 13:59


در‌حالتی که شما هم جز آن گروه از اشخاصی می‌باشید که عشق‌مند طراحی اپلیکیشن در مشهد به اپلیکیشن‌نویسی اندروید و شناخت با ابزارهای موردنیاز برای اپلیکیشن‌نویسی اندروید می‌باشید بی شک یکی شایسته ترین مورد‌هایی که پیش روی شما وجود خواهد داشت ابزار اندروید استودیو میباشد. اندروید استودیو یکی مهم ترین ابزارهای نرم افزار‌نویسی تلفن همراه میباشد که امروزه به‌تیتر ابزار اساسی برای نرم افزار‌نویسی اندروید نیز شناخته میگردد و بیشتر توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار‌های اندروید در سراسر عالم از این ابزار به کارگیری می‌نمایند. این ابزار به وسیله کمپانی دارای اسم و رسم گوگل پباده سازی و ایجاد شده است و به وسیله همین کمپانی نیز پشتیبانی میگردد؛ بدین ترتیب شما می توانید غایت باور را به کیفیت و همت آن داشته باشید و از آن برای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار‌های خویش به کار گیری نمائید. این ابزار در بین‌برهایی را برای کدنویسی در مشت اپلیکیشن‌نویسان قرار می دهد که کدنویسی اندروید را به واحد سنجش متعددی برای شما معمولی‌خیس می‌نماید و منجر لذت‌نصیب‌خیس شدن این فعالیت برای شما می‌گردد.

 

نکته دیگری که در رابطه این ابزار وجود داراست این میباشد که شما میتوانید از یک رابط گرافیکی برای پباده سازی UI خویش به کارگیری نمائید که به شما اذن میدهد تا موادسازنده متفاوت برگه خویش را به‌راحتی جابه‌جا کرده و آن‌ها‌را در حالت مطلوب خویش قرار دهید. این شغل می تواند به واحد سنجش متعددی سبب صرفه‌جویی در شغل های شما خواهد شد. قابلیت و امکان‌های مرتبط با دیباگ کدها نیز درین ابزار به‌شکل هدفمند و بسیار جالب پباده سازی گردیده‌است و علاوه بر این قابلیت تعریف‌و‌تمجید گونه های آزمایش‌ها در‌این ابزار نیز برای اپلیکیشن‌نویسان وجود داراست.

 

 

ابزار Appcelerator

هرآنچه که می بایست در رابطه ابزار Appcelerator بدانید

در صورتی در حوزه نرم‌افزار‌نویسی تلفن همراه تجربه و تخصص داشته باشید مسلما میدانید که به‌طورکلی نرم‌افزار‌های منحصر به فرد موبایل‌های تلفن همراه را می‌قدرت به دو صورت نیتیو و کراس پلتفرم پباده سازی کرد که هرکدام از این دو شیوه دارنده مزایای منحصربه‌فرد به خویش می باشند و خصوصیت‌هایی را به شما ارائه میدهند. ابزار Appcelerator یک کدام از ابزارهای اپ‌نویسی تلفن همراه میباشد که برای پباده سازی نرم افزار‌ها به‌شکل کراس پلتفرم پباده سازی و ایجاد شده است. این ابزار به شما یاری می‌نماید تا بتوانید اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌هایی را پباده سازی فرمائید که در هر دو پلتفرم دوستداشتنی اندروید و IOS اعمال می گردند و نیازی وجود ندارد که شما نرم‌افزار خویش را با دو کد و دو لهجه اپلیکیشن‌نویسی گوناگون پباده سازی فرمایید. این ابزار بر اساس کدهای جاوا اسکریپت پباده سازی گردیده‌است و شما در آن می توانید از کتابخانه‌های مشهور لهجه اپلیکیشن‌نویسی جاوا اسکریپت به کارگیری نمایید.

 

APIهایی که در‌این ابزار مورداستفاده قرار گرفته‌اند تماما با صرفه‌سازی گردیده‌اند و دسترسی‌های مختلفی را برای شما آماده می‌نمایند. یکی خصوصیت‌های کلیدی و بسیار اساسی Appcelerator این میباشد که سرعت بالایی نسبت به بقیه ابزارهای جان دار درین حوزه داراست و در سود به شما اذن می دهد تا تخت‌گاز از کدهای خویش خروجی بگیرید و آنها‌را ایفا نمایید. خصوصیت دیگر این ابزار این میباشد که قابلیت نظارت گوشی در حین اجرای کدها را مهیا می‌نماید که میتواند منجر بهبود تجربه کاربری و تعامل مخاطب گردیده و مزایای متعددی را برای بسط گونه های نرم افزار‌های موبایلی داشته باشد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 274 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 13:22


Google معنی PWA  (پر اسم و رسم به نرم‌افزار های اینترنت پیشرو) را از طراحی اپلیکیشن در مشهد سال 2015 شروع نموده است. PWA بر ساخت‌و‌ساز تغییر‌و تحول و ساخت‌و‌ساز تجربه کاربری در اینترنت موبایل تمرکز دارااست. این نوع نرم افزار ها تجربه ای شبیه نرم‌افزار را با تیم ای از خصوصیت های اینترنت ارائه می‌دهند. API های امروزی و کارمندان خدماتی که با درخواست ها راز و فعالیت دارا‌هستند هسته اساسی PWA ها میباشند.

 

بیایید برخی از امکان های اپ اینترنت توسعه یافته را محاسبه کنیم. بدین ترتیب این اپ ها:

 

1. دسترسی محصور به hardware دارید

2.داده های اپ را در خاطر مخفی ذخیره می‌کنید

3.ارسال اعلان های فشاری (صرفا برای یوزرها Android )

4.با اتصال به وب نادر و آفلاین به صدق شغل نمایید

 

بیشتر بخوانید : شایسته ترین کادر ورک ها برای ساخت‌و‌ساز اپ های اینترنت توسعه یافته (PWA)

بیشتر بخوانید : PWA (اینترنت نرم افزار های پیش رونده) چه چیزی است ؟

 
نرم‌افزار ساکن چه میباشد؟

 

 

 

نرم‌افزار های مستقر به جهت کارایی بی نیاز پیشرفته برای یک پلت فرم خاص شناخته می‌شوند. رهبران فعلی شناخته گردیده اند - که اندروید و iOS می باشند. برخلاف PWA ها ، اپلیکیشن های اندروید و iOS از کل تجهیزات hardware و اپ منحصر به فرد دستگاه به کار گیری می نمایند. که تجربه خوب استفاده کننده و تلاش کلی نرم‌افزار را ضمانت می نماید.

از لحاظ فنی ، توسعه و گسترش دهندگان از زبانها و چارچوبهای نخستین نرم‌افزار نویسی برای نرم افزار های ساکن به کار گیری می نمایند. ترکیبی از جاوا و کوتلین به ساخت نرم‌افزار های Android امداد می نماید ، در حالی که نرم افزار های Android و iOS برای ایجاد کرد نرم‌افزار های iOS به کارگیری می شدند.

صاحبان مشاغل و توسعه و گسترش دهندگان با بحران PWA در مقابل نرم افزار های مستقر روبرو می گردند. همانگونه که آمار نشانه میدهد - نرم‌افزار های گوشی همچنان محبوبیت خویش را ارتقا میدهند.

 

بیشتر بخوانید : نرم‌افزار نویسی native  (ساکن)  چه میباشد ؟

 
نقاط قوت و ضعف PWA

 

1.انطباقی. این نرم‌افزار ها یک سری پلتفرمی می‌باشند و برای کلیه دستگاه ها و اندازه ورقه اکران UI / UX یکسان ارائه میدهند.

2.همت با صرفه گردیده این اپ روی هر دستگاه و اتصال اینترنتی سریع عمل می نماید.

3.نصب از روی میل مخاطب میتواند از PWA سوای نصب استعمال نماید. براین اساس اکثری از یوزرها حتی ممکن میباشد ندانند که از طرحی به کارگیری می نمایند.

4.سوای بروزرسانی اجباری استفاده کننده مدام با نهایی ورژن سرگرم می‌شود.

5.قابل اتصال مخاطب میتواند نرم افزار را تنها از روش URL به اشتراک بگذارد.

6.امن میباشد. از آن‌جا که پروتکل HTTPS اجباری میباشد ، اپلیکیشن از آشکار کردن داده ها یا این که تغییر‌و تحول آنان دوری می نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 14:13


Appy Pie
شایسته ترین پلتفرم تشکیل داد نرم افزار سوای کدنویسی
ویرایشگر بکش و رها کن
ترکیب گردیده با هوش تصنعی
یادگرفتن و پشتیبانی
Appy Pie یک پلتفرم قابل انعطاف افزاری‌ست که به طراحی اپلیکیشن در مشهد شما قابلیت میدهد سوای نیاز به هیچگونه کدنویسی، نرم افزار مدنظر خویش را پباده سازی نمائید. درین اپلیکیشن تعداد متعددی مورد و ابزار ارائه شد‌ه‌است که برای بسط نرم افزار مدنظرتان، به راحتی قابل به کار گیری می باشند.

روند فعالیت با این پلتفرم بسیار راحت میباشد و مشمول تعیین طرح و فردی‌سازی آن، افزودن خصوصیت‌هایی که به آن نیاز دارید، و تکثیر نرم افزار خویش روی مغازه‌های نرم افزار گوگل پلی و App Store اپل می‌گردد.

رابط کاربری این برنامه از یک سیستم بکش و رها کن (Drag and Drop) بی آلایش به کارگیری می‌نماید که به شما این قابلیت را می دهد تا خصوصیت‌ها و قابلیت و امکان‌هایی نظیر چت بات‌ها، هوش تصنعی، حقیقت افزوده یا این که مجازی را به راحتی به نرم افزار خویش اضافه نمایید. یک پلتفرم یادگیری و دسته فیلم‌های آموزشی زیادی نیز برای ارشاد و طریق استعمال از این برنامه برای یوزرها آن تدارک چشم گردیده است که گسترش نرم افزار مدنظرتان را بسیار راحت می‌نماید.

اپلیکیشنی که با این نرم‌افزار پباده سازی می کنید به طور تقریبً برای هر نوع نیازی جوابگوست؛ برای مثال این مورد ها می‌اقتدار به کسب و شغل های کوچک، رستوران‌ها، املاک و مستغلات و حتی یک نرم‌افزار رادیویی اشاره نمود.

هنگامی که گسترش نرم افزار خویش را با برنامه Appy Pie به نقطه نهایی رساندید، می توانید آن را روی دکان‌های مجازی پلی استوری گوگل و نرم‌افزار استورِ اپل عرضه فرمائید.

 

Zoho Creator
بسط‌دهنده برخورد‌گرای نرم افزار
ویرایشگر بکش و رها کن
آیتم‌های مخلوط
مطلوب برای کسب و شغل های تجاری و دکان‌ها
Zoho Creator یک نرم افزار ساز چندپلتفرمه میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد یک نرم افزار به طور کاملً نو بسازید یا این که از ورژن‌های مهیا به کارگیری فرمایید.

این اپ به ویژه برای کسب و کارهایی مطلوب میباشد که به‌دنبال بی آلایش‌سازی و اتوماتیک کردن فرآیندها میباشند. برای مثال، ایجاد کرد و بسط نرم افزار‌هایی برای عملکردهای متعدد نظیر مدیر فروش، رئیس پیشنهاد، مدیر حوادث، تدارکات یا این که پیگیری استخدامی‌ها.

با این حالا، سوای اینکه پیرو چه کاری میباشید، می توانید نرم افزار خویش را تماماً فردی‌سازی یا این که سفارشی‌سازی فرمائید. Zoho Creator دربردارنده ویرایشگری بر پایه ی سیستم Drag and Drop میباشد که به شما یاری می‌نماید تا نرم افزار مدنظر خویش را از درون داشبورد این نرم‌افزار پباده سازی فرمایید.

اگرچه کسب و کارهایی که در پی گسترش نرم افزار برای نیازهای خاص خویش در شرکتشان می باشند، مقصود اساسی این برنامه محسوب میگردند، البته می‌قدرت از Zoho Creator برای توسعه و گسترش نرم افزار های متناسب با بازارهای عظیم نیز بهره برد.

حتی خوب از قابلیت و امکان‌های یادشده، شما میتوانید به ترکیب داده‌های نرم افزار‌های دیگر برای ارتقاء قابلیت و امکان به کار گیری آنها نیز بپردازید. ترکیب‌های احتمالی مشمول بقیه نرم افزار‌های مارک Zoho، پی پال، Twilio، جی آپارتمان و کوئیک‌بوکس (Quickbooks) می گردد.

برای به کارگیری از این نرم‌افزار، بایستی اشتراک ماهانه آن به بها ۱۰ دلار را بخرید که به ازای هر استفاده کننده، قابلیت ایجاد کرد ۳ نرم افزار را ارائه می دهد. دیگر طرح‌های متنوع این برنامه نیز برای به کارگیری از خصوصیت‌ها و تجهیزات بیشتر مطلوب میباشد که مسلما، هزینه بیشتری را می‌طلبد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 181 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 14:23


بعد از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه بایستی آن را بر روی پلتفرم‌های نشر طراحی اپلیکیشن در مشهد دهنده تصویب و منتشر نمائید. بعداز اینکه استفاده کننده تیتر نرم افزار را در‌این پلتفرم‌های تکثیر دهنده زیرا گوگل پلی و نرم افزار استور روءیت کرد؛ جذب اسکرین شات، ویدیوهای توضیح دهنده نرم افزار میشود. گذاشتن اسکرین شات مطلوب از نصیب‌های متعدد نرم افزار به ویژه دو عکس اولیه که بیشتر مشاهده میگردد و قرار دادن ویدیوهای دیدنی و قشنگ نقش مهمی در معرفی عالی نرم افزار داراست. به این دلیل که یوزرها بیشتر جذب عکس و ویدئو میگردند تا توضیحات متنی، برای همین می بایست دقت بیشتری به‌این قضیه فرمائید و از عکس و ویدیو در پباده سازی نرم افزار خویش به کارگیری نمائید چرا اما این را هم در حیث داشته باشید که از عکس و کلیپ به صدق به کارگیری فرمایید.

در رابطه دستگاه تصور کنید
در آغاز در رابطه امکان های دستگاه مد حیث خویش تصور کنید (امکان هایی مانند لمس کردن، صدا، فشار دادن، عجله سنج، جای یاب و غیره). پباده سازی شما حول دستگاه، سیستم استدلال و تجربه کاربری خواهد بود. به چه شکل می قدرت از خصوصیت های این دستگاه در تولید ها خودمان بهره مند شد؟ دستگاه گوشی چه مزیت هایی را بالاتر از کاغذ اکران مقابل یوزرها برای آنان خواهد داشت؟
مقیاس پذیری را در ذهن داشته باشید
به خیال داشته باشید که یک دستگاه موبایل صرفا یک موبایل وجود ندارد. مقیاس پذیری دربین دستگاه ها، مخصوصا گوشی ها و تبلت ها مدام یک بحران اساسی برای طراحان بوده میباشد. برخی از سوالاتی که ممکن میباشد تولید شوند را دراین مکان آورده ایم:


آیا طراحان اینترنت و طراحان تبلت ها با هم برابر می‌باشند؟ آیا ممکن است از سر مشق های پباده سازی گوشی در تبلت ها نیز بهره مند شد؟


برای جواب بدین سوال های می اقتدار بیان کرد: پژوهش ها نشانه داده اند که با این که تبلت ها و تلفن های هم پا شباهت های متعددی با هم دارا‌هستند البته یوزرها بسیار مختلف از آنها به کارگیری می نمایند و شما می بایست در پباده سازی خویش این قضیه را در حیث بگیرید.

جابجایی دربین صفحه های

یکی مهم‌ترین جنبه هایی که باعث هدایت محتوا در دستگاه های تلفن همراه می‌شود، جابجایی دربین صفحه ها میباشد. دو پرسش این جا ساخت‌و‌ساز می‌گردد:


چه وقتی می بایست شیت اکران از سمت راست به چپ (push) تکان نماید؟ چه هنگامی بایستی ورقه اکران از تحت به بالا (modal) جنبش نماید؟


ما به کار گیری از طریق های پایین را پیشنهاد می‌کنیم:

تکان ورقه اکران از سمت راست به چپ (push) معمولا برای اکران صفحه ها جدیدی میباشد که در بالای کاغذ گذشته قراردارد. معمولا یک دکمه بازگشت وجود داراست که مخاطب می‌تواند با استعمال از آن پایانی کاغذ ای را که مشاهده کرده، ببیند. برای صفحاتی مانند جزئیات تراکنش ها، یا این که لیست ها از این شیوه به کارگیری می‌کنیم که مخاطب بتواند شم راحتی بیشتری در نرم افزار نماید.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:36